2012. május 14., hétfő

Blog szülinapi nyereményjáték!

Ugen, már több mint egy éve kezdtem neki a blogolásnak, és nem bántam meg, sőt :) Azóta is nagyon szeretem, szívesen csinálom, és olvasom a többi blogot is. Arra gondoltam,hogy ebből az alkalomból köszönetem jelképeként nektek, a kedves olvasóimnak hozok pár apróságot, amik szerintem jók, és megajándékozok két nyertest, akinek a szerencse kedvez és övén lehet a csomag:)

A szabályok:

1.Írd meg a neved amivel követsz rendszeres olvasóként
2. E-mail cím amin elérlek
3.Melyik csomagért szeretnél játszani


+ Esélyek:
Oszd meg a játékot Fb-on, Twitteren, vagy bármilyen területen, és ezt linkeld be nekem kérlek!

Ennyi lenne csupán, nem akarom túlbonyolítani! A nyertesnek 2 napja lesz visszajelezni az e-mailemre, ha ez nem történne meg, akkor sajnos új nyertest kell sorsolnom! Mivel most államvizsga, és hasonló nyamis finomságok várnak rám, június végére szeretném időzíteni a sorsolást, mert addigra remélhetőleg ( adja az ég :)) túlleszek ezeken! Tehát július 1. lesz a határideje a játékomnak:)

Köszönöm mindenkinek aki olvasott és olvasni fog, aki kommentel, nekem ez mindig sokat jelent!



 1. csomag: Hélia-D krém, nekem is van , tápláló, mézeskalács illata van szerintem :)
                  Avon solutions krém minta
                  Alterra arcmaszk
                  3 részes szemhéjpúderszett
                  Pink napszemüveg
                  Lovely műkörömszett



2. csomag: Pantene dinnye illatú kétfázisú hajfényspray
                  Kétféle ajakápoló
                  Mono szemhéjpúder ami két részre osztott: piszkospink és szürke
                  S-he ajakfény
                  Nivea minta
                  Avon parfümminta


Remélem velem tartotok és aki megnyeri örülni fog az adott csomagnak:)

Puszi: Hajni

34 megjegyzés:

  1. Szia!:) Szeretnék jelentkezni a játékra! :)
    1.Írd meg a neved amivel követsz rendszeres olvasóként: csak1csajszi
    2. E-mail cím amin elérlek: kkniki@mailbox.hu
    3.Melyik csomagért szeretnél játszani: 2.csomagért :)

    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  2. Szia! Köszi a játékot! Gratulálok az 1 évhez! :-)
    1.Írd meg a neved amivel követsz rendszeres olvasóként: Mednyánszki Júlia
    2. E-mail cím amin elérlek: juliabellablogja@gmail.com
    3.Melyik csomagért szeretnél játszani: A 2. csomagot szeretném megnyerni! :-)

    VálaszTörlés
  3. Szia! zsani néven követlek, miss.miczki@gmail.com a mail címen és a második csomagot szeretném :)

    VálaszTörlés
  4. Syó!
    Ivett néven követlek.
    Az e-mail címem: krupl.ivi07@freemail.hu
    Megosztottam facebook-n a játékot: https://www.facebook.com/ivett.krupl
    És a második csomagért szeretnék játszani. :)
    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  5. szia :)
    GhostGirl néven követlek
    E-mail cím: darkangel13@citromail.hu
    A 2. csomagot szeretném :)

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Vattacukor néven követlek
    email:vattacukor.virag@gmail.com
    a 2. csomagot választanám
    Köszi a játékot :)

    VálaszTörlés
  7. szia.
    anita néven követlek.
    fodanita1248@gmail.com
    én is a 2.csomagot szeretném :))
    megosztottam twitteren: https://twitter.com/#!/fodor_anita

    VálaszTörlés
  8. Szia!

    Lora néven követlek.
    familyshop@freemail.hu
    Én a 1. csomagot szemeltem ki:)
    kitettelek a blogomra: http://lora-fashion.blogspot.com/

    Köszönöm a játékot!:)

    VálaszTörlés
  9. Helloka!

    De cuki ez a játék:) legerősebb virágszál néven követlek, gogosvirag@gmail.com az e-mail címem és nekem is a 2. csomag tetszik jobban:)

    VálaszTörlés
  10. Szia, Boldog szülit:)

    Fannalin néven követlek, az első csomit szeretném.
    efanni@gmail.com

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Dorka néven követlek, az e-mail címem: alvingirl@vipmail.hu
    A 2. csomag tetszik jobban!
    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Boldog szülinapot :)
    divatbolondblog néven követlek
    email címem: divatbolondblog@freemail.hu
    megosztottalak FB-on is:

    http://www.facebook.com/pages/Sz%C3%A9ps%C3%A9g-%C3%A9s-Divat-Blog/207654386017687

    A 2. csomag tetszik jobban, így ha én lennék a szerencsés, azt választanám :)

    VálaszTörlés
  13. Szia!

    Boldog szülit:)))
    Endi néven követlek, e-mailem: naima.outrageous@gmail.com
    És az én fogam az 1. csomira fűlik :D
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  14. Syaa!
    Boldog Blog Születésnapot!
    Dalma ( : néven követlek.
    E-mail cim : dalma.snt@gmail.com
    és nekem most nagyobb szükségem,és jobban is örülnék ha második csomagot nyerném meg : DDD
    Köszönöm a lehetöséget!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bocsi elfelejtetem linkelni,facebook-on megosztotam :
      http://www.facebook.com/dalma.santa

      Törlés
  15. 1.Írd meg a neved amivel követsz rendszeres olvasóként: n_norii.
    2. E-mail cím amin elérlek: nonorica@citromail.hu
    3.Melyik csomagért szeretnél játszani: az 1.


    + Esélyek:
    Oszd meg a játékot Fb-on, Twitteren, vagy bármilyen területen, és ezt linkeld be nekem kérlek! = https://www.facebook.com/pages/Édenkert/383574931658924

    köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  16. Szia! Anna94 néven követlek. E-mail címem: mariaromanov@freemail.hu A 2. csomagért szeretnék játszani. :)
    Megosztottam facebookon a felhívást (+1): http://www.facebook.com/profile.php?id=100000019745882
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  17. Szia!

    anna néven követlek
    anna.ecser@gmail.com
    a 2. csomagot szeretném
    köszi a játékot :)

    VálaszTörlés
  18. Szia!
    L néven követlek.
    E-mail: lau.clavel@citromail.hu
    Az első csomag tetszik :)

    VálaszTörlés
  19. Szia!
    Dasha néven követlek
    Mail:Sunshine565@gmail.com
    Az első csomagot szeretném megnyerni.:)
    Köszi a játékot!:)

    VálaszTörlés
  20. Sziaa. Damien néven követlek. E-mail címem: poth5@freemail.hu. A második csomagnak örülnék. Köszi a játékot :)

    VálaszTörlés
  21. Szia.

    Monika néven követlek.
    Mail címem: kisfeketecica@gmail.com
    Nehéz a döntés, de legyen a második csomag :)
    Köszi a játékot.

    VálaszTörlés
  22. Szia!

    Kemiviki néven követem a blogod.
    E-mail címem: kemiviki@gmail.com
    A 2. csomagért szeretnék játszani:)
    Megosztottam a blogom oldalsávjában: http://wowoskiscsaj.blogspot.com/

    Köszönöm a lehetőséget!:)

    VálaszTörlés
  23. sziooka :)
    Itt: (úristen, ki is vagyok??!! xdd) megvan :D Vikii néven követlek
    e-mail: farkas.v@citromail.hu
    2 helyen is megosztottam a játékot:
    - https://twitter.com/#!/wolf_viktoria
    - https://www.facebook.com/viktoria.farkas.39

    És az első csomagot szeretném :)
    Köszönöm.

    VálaszTörlés
  24. Szia!

    Andi néven követlek.
    E-mail címem: andika.bedocs@gmail.com
    A 2-es csomit szeretném.

    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  25. szia!!
    1. Caroline tt néven követlek
    2. email: carolinett33@gmail.com
    3. és a másodikat szeretném énis!!
    köszi, szép napot! :)

    VálaszTörlés
  26. Szia! Lencsilány néven követlek, a mail címem:
    lena379@gmail.com, és a második csomagot szeretném megnyerni!

    VálaszTörlés
  27. Szia :)
    1.Adri Retrogirl néven követlek
    2.ginadri@freemail.hu-n elérsz
    3.A második csomagot szeretném megnyerni! :)

    VálaszTörlés
  28. Szia ! egog néven követlek.egog@citromail.hu. A 2. csomagot szeretném.

    VálaszTörlés
  29. Szia :)

    kisfekete néven követlek,e-mail címem: nikolettpozsonyi@freemail.hu
    Második csomagért játszom!

    VálaszTörlés
  30. Szia!
    orsi_draga néven követlek.
    email cím: orsi_draga@freemail.hu és a második csomag tetszik :))

    VálaszTörlés
  31. Szia!
    Fanni néven követlek
    cuteworldxd@gmail.com
    2.csomagért szeretnék játszani:)

    VálaszTörlés
  32. Szia!

    eva1 néven követlek
    ligaeva@gmail.com az email-címem
    az első csomagért játszanék!
    :D

    VálaszTörlés