2011. június 22., szerda

Az első nyereményjátékom - ZÁRVA !

Itt az idő , játszunk , ugyanis nagyon örülök , hogy már 33 - an vagytok rendszeres olvasóim , köszönöm nektem , nagyölelés :D

Szóval ennek és a blog lassan három hónapos meglétének örömére játékot hírdetek .


Itt vannak a nyereményeitek 

Sok krém , egy Lovely gyümis szájfény , egy vöröses - pirosas élénk rúzs és egy pirosítóecset , tusfürdőminták és baba sampon minták . Tudom nem nagy dolog , de sokat gondolkodtam mit is könnyű postázni , remélem azért lesz akinek tetszenek majd és örül nekik . Egy nyertes lesz úgy döntöttem . 

A játékhoz nem kell mást tennetek , mint követni a blogomat rendszeres olvasómként , valamint írjátok meg a neveteket amin követtek  itt egy hozzászólásban . Valamint kikötés még , hogy csak Magyarországon érvényes a játék . A játék július végéig tart ! 

Nyerési esélyek növelése : 

      Plusz egy esélyt jelent ha kiteszitek a játékom az oldalatokra és ezt ide beillesztett linkkel igazoljátok
Plusz egy esély ha a hozzászólásban azt is odaírjátok miről szeretnétek  olvasni  a blogomban 

Szóval hajrá csajok és sok szerencsét :D 

27 megjegyzés:

  1. Szia! Az előbb már írtam ide, de valamiért eltűnt :S Biztos valamit rosszul csináltam :D Szóval Mopiii néven követlek :) ÉS szívesen olvasnék, olyanokról, ahol pl egy luxusmárkának keresed meg az olcsóbb párját, ami pl színben szinte ugyanaz, vagy ilyesmi :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Khamala néven követlek, szívesen olvasnék még több terméktesztes bejegyzést:)

    VálaszTörlés
  3. szia
    Wiwiee néven követlek,körmös posztoknak örülnék;)
    csak így tovább jó az oldal:D
    http://wiwieeblogja.blogspot.com

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Renii néven követlek
    Tesztekről olvasnék szívesen :)

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Anika néven követlek
    Körmös bejegyzéseket szívesen látnék
    Köszi a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  6. Helló! Én is jelentkeznék :) Caribi Green néven vagyok a blogod követője :) És szívesen olvasnék teszteket mindenféle termékekről, amiket használsz: hogy vált be, mik a pozitív, és negatív tapasztalataid, stb.

    VálaszTörlés
  7. Szia! :)
    Szotyi01 néven követlek.
    Tesztes bejegyzéseket olvasgatnék szívesen :))
    köszi a lehetőséget, további sok sikert! :)

    VálaszTörlés
  8. Judit Németh néven követlek, és teszteket szívesen olvasok, meg pl a hajas bejegyzés is tetszik, szóval ilyen saját tapasztalatok, praktikák érdekelnek.

    VálaszTörlés
  9. Wiwiee néven követlek,körmös posztoknak örülnék;)
    csak így tovább jó az oldal:D
    http://wiwieeblogja.blogspot.com

    VálaszTörlés
  10. Sziaa.
    Vikii néven követlek.
    Hát nem is tudom, nekem így tetszik a blogod, ahogy van, de ha mégis írnom kell valamit akkor körmös bejegyzéseket olvasnék.
    Ki is raktalak a blogomra:

    http://vikiikorom.blogspot.com/

    Köszi a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Bogi31 néven követlek.
    Én szívesen olvasnék körmös és terméktesztes bejegyzéseket. :)

    VálaszTörlés
  12. Szia! :)
    anita néven követlek.
    Tesztes bejegyzéseket olvasgatnék énis szívesen
    köszi a lehetőséget:)

    VálaszTörlés
  13. Szia! =)
    JustKriszta néven követlek!
    Blogomba kitettem a játékot: http://olyankor.blogspot.com/2011/07/olyankor-day-187-del.html
    Én hajápolással és a tesztekkel kapcsolatos bejegyezéseket olvasnék szívesen! :)
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  14. Szía
    Andí néven követlek..

    és több tesztet szeretnék.. ^^ :*

    VálaszTörlés
  15. Sziia :)
    Łexii néven követlek
    Kitettelek a blogomra is
    http://reindeer0.blogspot.com/
    Egy olyan körmös bejegyzésnek örülnék aminél leírod és lefényképezed lépésről-lépésre hogy hogyan csináltad a körmödet =))

    VálaszTörlés
  16. Szia
    vandino néven követlek
    szerintem tökjó a blogod minden van rajta ami érdekel:$

    VálaszTörlés
  17. Szia!

    Nina néven követlek,
    email: nina909@freemail.hu
    Körmös, sminkes bejegyzéseket szeretem!

    Köszi a játékot!
    További szép napot!

    VálaszTörlés
  18. Szia

    Athina néven követlek
    e.mail atino@freemail.hu
    Sminkes ,tesztes bejegyzéseket szeretnék.

    VálaszTörlés
  19. GhostGirl néven követlek,körmös posztokról olvasnék szívesen.Blogom:

    http://gothicbeautyblog.blogspot.com/2011/07/ujabb-jatekezuttal-tunderkertnel.html

    VálaszTörlés
  20. sziaa
    b.nikolett néven követlek
    körmös bejegyzéseket olvasnék szívesen :)

    VálaszTörlés
  21. Csáó!:)
    Vanna néven követlek.
    Én haulról szeretnék olvasni.
    Köszi a játékot!:)

    VálaszTörlés
  22. Szia, új követő vagyok.

    Smink, körmök, minden ami csajos dolog érdekel:)
    email:efanni@gmail.com

    VálaszTörlés
  23. Szia! (:
    Netti néven követlek.
    Még több körmös bejegyzést szívesen látnék a blogodon. =)

    VálaszTörlés
  24. Szia!
    Móni néven követlek (orszagmonika91@gmail.com)
    Én terméktesztelős posztokat látnék minél többet! Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  25. Szia!:]
    Andi néven követlek
    Körmös bejegyzésből lehetne több!:]

    VálaszTörlés
  26. szija
    Fruh néven követlek
    kitettem az oldalsávba: http://breakfastatfruh.blogspot.com/
    még több tesztet látnék szívesen (:

    VálaszTörlés
  27. szia :)
    800darkangel008 néven követlek (ancsa921010@freemail.hu)

    körmös posztokat szívesen olvasnék :D

    VálaszTörlés